wtorek, 17 stycznia 2017











































                                                                            faux fur- reserved
                                                                              pants- reserved
                                                                                 t-shirt- zara
                                                                             bag- stradivarius
                                                                               boots- mango

Pierwszy post w tym roku. Mamy już połowę stycznia, a my niestety dopiero teraz znalazłyśmy czas, żeby coś wstawić. Nowy rok zaczął się co prawda już jakiś czas temu, ale do tej pory nie czuję żadnej zmiany. Może już jestem na tyle dojrzała (albo brutalnie doświadczona przez życie), i nie planuję niczego "od poniedziałku", "od przyszłego miesiąca", albo jak w tym wypadku "od nowego roku". Zwykle to się po prostu nie sprawdza. Jak chcę coś zmienić, to zmieniam. Wtedy gdy czuję, że to odpowiedni moment, a nie gdy pasuje mi data. W każdym razie, u mnie chyba wszystko jest po staremu. Dalej nie mogę się zebrać na siłkę, dalej mogę jeść codziennie na obiad spaghetti, dalej piję kawę bez mleka, dalej ubieram się na czarno.

Dopadł mnie niestety ostatnio melancholijno-depresyjny nastrój. Kilka gorszych dni. Znacie to? Wali wam się jedna rzecz, a zaraz po niej wszystkie inne. Przez jakiś czas ciężko się pozbierać. Wydaje się to wręcz niemożliwe. Ale to mija, tak jak wszystko. A czas naprawdę leczy rany, głupia sentencja-wiem, ale prawdziwa. Czasem musi go upłynąć dużo albo bardzo dużo, ale warto na to czekać. Musi być bardzo źle, żeby było bardzo dobrze. Dlatego jak jesteście w takiej sytuacji, albo będziecie to spokojnie, to tylko zły dzień, ale nie złe życie.
Tak więc mogłam 2017 zacząć trochę lepiej, ale jak widać tak miało być. Może to i dobrze? Nie musiałam przeżywać i emocjonować się tak tą zmianą daty, jak to powinno być. Bez postanowień, bez planów. Trzeba żyć teraźniejszością, co będzie to będzie. Albo nie będzie nic.
Kończąc ten trochę krótszy wpis, bo nie mam ochoty się rozpisywać o stylizacji, którą możecie zresztą zobaczyć sami na zdjęciach, chcę wam tylko życzyć, żeby ten rok był dużo lepszy niż poprzedniego, i mam nadzieję, że w 2017 znajdziecie to czego szukacie. Do następnego   \I


tekst:Ilona  @ilonamroz
zdjęcia:Karolina







                  HOW TO STYLE:OVERKNEE BOOTS                          BLACK INSPIRATIONS

15 komentarzy:

  1. SUPER STYLIZACJA, MOJE KOLORY ( ;
    zapraszam do obserwacji: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja świetna, ale chyba rzeczywiście ubrałaś się pod swój nastrój bo cała na czarno. Kochana , dopadł Ciebie tzw Weltzshemrz. Dobrze mi jest to znane. Ja z Moim Szymciem Mamy to 4 razy do roku, a nie daj Boże dochodzą do tego problemy życia codziennego wtedy to dopiero jest masakra! Trzymaj się ! To minie ! Zawsze lubię dodawać obie otuchy że po każdej burzy dosłownie każdej wyjdzie tecza ! Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się, na pewno wszystko będzie dobrze.
    Śliczna stylizacja
    Cudownie wyglądasz
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku ale cudowne futerko :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/khaki-army-green-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zakochana w tej stylizacji! Bardzo podobają mi się czarne ciuchy. Idealnie do Ciebie pasują. Z chęcią ukradłabym Ci parę tych rzeczy :D

    Obserwuję :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz wszystko mi się tu podoba i jest w moim guście
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno wszystko się ułoży, będzie dobrze :) Ślicznie wyglądasz, to futerko jest przecudowne, mogę wiedzieć skąd jest? :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz! ;*
    zapraszam :) http://weronikakubisty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. I takie podejście do życia jest najlepsze! Ja również nie mam żadnych postanowień, po prostu wiem, że ten rok musi być lepszy od poprzedniego, i tyle. A stylizacja mega, wg mnie nie ma lepszego połączenia niż czerń z czernią :D
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny zestaw :*

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami zdarzają nam się w życiu jakieś złe dni ,ale jak napisałaś nie warto myśleć ,że całe nasze życie jest do kitu i w ogóle. :P TO minie po jakimś czasie ,ale minie. Bo na każdego czeka szczęście.

    Zapraszam do mnie, kto wie może zostaniesz na dłużej ^_^
    bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam K. :*

    OdpowiedzUsuń