wtorek, 23 lutego 2016

Favourite cosmetics #1



   
       W dzisiejszym poście przychodzę do was z przeglądem kosmetyków, które w ostatnim czasie szczególnie przypadły mi do gustu, i stwierdziłam, że są warte bliższego przedstawienia. Jest to pierwszy post z serii 'Ulubieńców', które planujemy systematycznie wstawiać. Napiszcie czy takie posty wam odpowiadają, i czy kosmetyki, które opiszę używaliście i jak wam się sprawdzały.
Wszystkie opinie zawarte w tym poście są moimi, chętnie jednak zapoznam się z waszymi.




1.paleta cieni-makeuprevolution\2.podład-revlon\3.korektor-maybelline\4.tusz do rzęs-maybelline\5.eyeliner-maybelline\6.pomadki-golden rose







     
Cienie używam praktycznie codziennie, i w 90% kolorów neutralnych- czyli brązów, beżów. Idealną paletką okazała się paletka od Makeup Revolution Essential Mattes2, i to z kilku powodów. Po 1.kolory, takie jakie lubię połączone w jednej palecie, po 2.cena (ok.20 zł), po 3. łatwa dostępność (cienie można zamówić na stronach internetowych z kosmetykami, np. ezebra, cocolita w wielu wersjach kolorystycznych), i po 4.jakość cieni jest naprawdę dobra. Oczywiście pigmentacja nie jest taka jak w paletach Naked, jednak są to zupełnie inne (nieporównywalne) półki cenowe. Mimo wszystko to moja druga paletka od MUR i bardzo dobrze mi się sprawdza zarówno w makijażach codziennych jak i wyjściowych. Zdecydowanie warta polecenia.








Zimą zawsze używam podkładów cięższych, o mocniejszym kryciu i trwałości. Ostatnio sięgnęłam po podkład Revlon Colorastay. Na wizażu i ogólnie w internecie miał całkiem dobre opinie, więc postanowiłam go przetestować na sobie. Powiem tak- jestem tym podkładem zachwycona. Jest kryjący, nie ma jednak po zaaplikowaniu go efektu maski. Sam w sobie nie jest matowy, ale przez to też nie wysusza skóry. Podkład jest przeznaczony dla skóry mieszanej i tłustej. Dla mnie 10\10, no może 9\10.









Korektor Maybelline Affinitone, zdecydowanie jest moim ulubionym korektorem. Używam go już od kilku miesięcy, i dalej mam o nim taką samą opinię. U mnie spełnia on kilka funkcji: korektora, bazy pod cienie, oraz rozświetlacza (ponieważ zawsze kupuję go w jaśniejszym kolorze). Jest lekki, ładnie kryje, przy okazji po nałożeniu na powieki przedłuża trwałość cieni.










Używałam już dziesiątki tuszy. Z rimmela, loreal paris, bourjois, max factora, jednak zawsze najlepiej sprawdzały mi się tusze z maybelline. Od kiedy w tamtym roku na rynek został wprowadzony nowy- Lash sensational byłam pewna, że okryłam swój ulubiony. Przede wszystkim urzekła mnie szczoteczka, która posiada wypustki różnej długości przez co pozwala dokładnie i precyzyjnie pomalować nawet najkrótsze rzęsy. Posiada lekką formułę, nie skleja rzęs. 10\10









Kreska eyelinerem to must have mojego makijażu. Używałam róznych eyelinerów: żelowych, w kałamarzach, z pędzelkiem (lub gąbeczką), jednak te w 'pisakach' są zdecydowanie najlepsze, i najłatwiejsze w 'obsłudze'. Ten od maybelline, lubię za cienką, precyzyjną końcówkę. Twardą, ale giętką. Tym eyelinerem można zarówna rysować cienką kreskę, jak i grubą (w zależności od preferencji).











Pomadki Golden Rose Velvet Matte cieszą się dobrymi opiniami w internecie, jak i poza nim. Jeśli chodzi o ogólną ocenę, zdecydowanie dałabym, jak najlepszą. Bardzo lubie w tych pomadkach konsystencję, idealny matowy efekt, oraz nietępy ( mam nadzieję, że rozumiecie o co mi chodzi) sposób nakładania, co jednak w matowych pomadkach jest niestety często spotykane. Jeśli chodzi o trwałość jest ok, jednak z czasem 'zjada sie', i delikatnie roluje. Nie podkreśla jednak suchości ust (a to duży plus). Przy okazji jest bardzo duży wybór, jeśli chodzi o kolory. Ja ostatnio postawiłam na zimne odcienie: 02-czyli chłodny, zgaszony odcień różu, i 31- typowy nudziak. Obydwa idealnie sprawdzają się na co dzień, w różnych makijażach.








1.maska-kallos\2.olejek-hollywood beauty\3.odżywka-schwarzkopf\4.mgiełka-marion\5.olejek-kardashian beauty








Maski z Kallosa używałam już w różnych wersjach: z keratyną, z ekstraktem z kawioru. Jednak najlepiej sprawdza mi się ta z ekstraktem z czarnej jagody i olejem awokado. Maska działa nawilżająco, zmiękczająco oraz regeneruje zniszczone włosy. Po użyciu włosy są miękkie, błyszczące oraz łatwo się rozczesują. Ja tą maskę używam po każdym myciu włosów, czyli średnio co 2 dni, i zastępuję nią odżywkę do spłukiwania.









Jakiś czas temu był szał na olej do włosów Hollywood Beauty-Castor Oil. Ja się dołączam do tego całego jarania się tym produktem. Olej ma przyspieszać porost włosów, które w ciągu miesiąca mają rosnąć do 5 cm, sprawiać, że włosy nie wypadają i są ogólnie zdrowe. Ja ten produkt używam od miesiąca, i musze powiedzieć, że moje włosy faktycznie urosły o dobre 4 cm (info potwierdzone bo włosy po prostu mierzyłam). Jeśli chodzi o wypadanie, tutaj również nie zawiodłam się.
Castor Oil przypomina mi olej kokosowy, w konsystencji oraz sposobie aplikowania (wcieramy w skórę głowy, zostawiamy na noc) jednak zdecydowanie jest lepszy jeśli chodzi o działanie na włosy.









   Do używania odżywek ze Scharzkopfa po prostu się przyzwyczaiłam. Używałam już chyba wszystkich dostępnych obecnie rodzajów, i chyba nie potrafiłabym wybrać tej 'najlepszej'. Wszystkie tak naprawdę mają podobne działanie, jednak ja ich używam głównie dlatego, że ułatwiają bardzo rozczesywanie włosów (z czym ja mam zawsze problem po umyciu). Raczej w 'natychmiastową regenerację' nie wierzę, jednak nawilżają włosy po kontakcie z wysoką temperaturą (suszarką, prostownicą etc.) przy tym nie obciążając ich. I właśnie za tą lekką formułę, bardzo je lubię.








Jeśli jesteśmy już przy odżywkach, to wspomnę o mgiełce termoochronnej do włosów. Od prostowania włosów jestem uzależniona, a co za tym idzie moje włosy są często narażone na wysokie temperatury, więc jakiś produkt termoochronny trzeba używać. Kosmetyki firmy Marion, mają dobre opinie, i ja myślę, że są jak najbardziej uzasadnione. Mgiełka sprawia, że włosy są chronione przed wysoką temperaturą, dodatkowo włosy się nie elektryzują. Ma lekką formułę, ja spryskuję włosy nią w raczej dużej ilości, jednak w żaden sposób nie obciąża ich. Ładny zapach to dodatkowy plus.









Typowych olejków do włosów nie używam, jednak do końcówek jak najbardziej, Ostatnio sięgnęłam po olejek firmy Kardashian Beauty o właściwościach odżywczo-regenerujących z ekstraktem z czarnuszki. Jest to tzw. suchy olejek, czyli nie pozostawia wyczuwalnej tłustej warstwy. Jest to typowy olejek do końcówek, jednak do aplikowania na całe włosy również się jak najbardziej sprawdza. W dodatku pomimo małej pojemności (15ml) jest bardzo wydajny, należy go stosować w małych ilościach, ponieważ włosy mogą być obciążone.
   /I



zdjęcia: Karolina (tumblr: http://kaarolinat.tumblr.com/)

31 komentarzy:

  1. Miałam ten korektor i całkiem dobrze mi się sprawdził :) Mimo, że innych nie używałam to jestem ich mega ciekawa :)
    queenlaughx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Używasz podobnych kosmetyków do mnie ;)
    pomadki Golden Rose tanie klasyki ;) maski Kallosa uwielbiam Cherry ;) Revlon mam w planach kupić ;) spraye z Gliss kura często używam no i paletki Revolution najlepsze jakie miałam ;)
    Obserwuję;)

    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnych takich kosmetyków. Ale bardzo kuszą mnie pomadki z Golden Rose i maska z Kallosa :) Lubię takie posty :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny wpis, uzywalam tych pomadek i bardzo dobrze mi sie sprawdzaly mam w planach wyprobowac inne kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super post i blog:) Ten kosmetyk do włosów wydaje sie byś fajny:) obserwuje;) mój blog-klik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zaciekawiła mnie paletka, chyba zaopatrzę się w nią :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam szminki z GR <3 Są rewelacyjne :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka jest śliczna i ta pomadka!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o kolorówkę to jakbym widziała swoją kosmetyczkę :D


    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O nie słyszałam o tym "Kardashian Beauty" ;)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Przy okazji chętnie obserwacja za obserwację :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w zasadzie to nie używam jakiś tam kosmetyków więc nie mam ulubieńców z tej kategorii. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetni ulubieńcy! mam ten sam
    tusz i też bardzo go lubię :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wlasnie mam ochote a pomadki z GR. Ostatnio w ogole kupuje multum pomadek :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama używam tej mgiełki, a Revlon mam w planie kupic bo wiele osob mi poleca:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam taką samą odżywkę, bardzo ją polecam. Bardzo dobrze rozczesuję się po nim włosy ;)
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje ulubione kolorki cieni!
    Świetne kolory szminek!
    Zapraszam do siebie o obserwacji
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomadki są świetne.
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. tez uzywam tego podkladu i korektora, uwielbiam!<3
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetni ulubieńcy :)

    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam ten sam podkład oraz jedną z odżywek do włosów :) Bardzo lubię te rzeczy :)
    Może wspólna obserwacja? :) Jeżeli zaczniesz napisz mi w komentarzu , że juz . :) Ja zawsze się odwdzięczam , możesz na mnie liczyć :)Zapraszam .
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Całościowo post fajnie wygląda. Są ładne zdjęcia, to lubię. Treści trochę jest, krótko i na temat. Przy tak długim poście to duży plus.
    Sama używałam przez jakiś czas tego podkładu z Revlon i był super na początku, teraz zauważyłam, że robi mi się maska i zapycha mnie. A szkoda, bo na całonocne wyjścia - sprawdzał się genialnie. Może zmiana wynika z tego, że długi czas nie używałam i jednak zima przyszła.
    Totalnie zapatrzyłam się w paletkę i chętnie sama bym sobie taką sprawiła. Tak samo ze szminkami, chociaż ich fanką nie jestem to oba te kolory chętnie bym przetestowała. Ostatni mój zakup w odcieniu bardzo naturalnym okazał się niewypałem.
    Pozdrawiam, T. (http://queenoftrolls.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli chodzi o kolorówkę, to większość z tych rzeczy już miałam. :D Paletka z Revolution to perełka, cienie trzymają się bardzo długo i są fajnie napigmentowane. Korektor z Affinitone też jest niczego sobie. Póki co najbardziej naturalnie wyglądający jaki spotkałam. :) Niestety jak dla mnie ma za małe krycie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem jak najbardziej za, żeby wstawiać takich "ulubieńców"! Paletka bardzo mi przypadła do gustu, chyba nadszedł czas aby wybrać się na małe zakupy :D
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne kolory szminek :) Cienie trochę nie w moich kolorach. Poczytałam sobie trochę twojego bloga i bardzo mi się spodobał. ;)

    obserwuję i zapraszam :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe kosmetyki :)

    Zapraszam na mojego bloga! Zaobserwuj lub skomentuj, jeśli Ci się u mnie spodoba!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  26. Również testowałam wiele tuszy, ale zawsze kończyłam na Maybelline! Jeśli chodzi o maskę do włosów to nie dość, że jest tania to świetnie się sprawdza. Również używam tej odżywki ze Schwarzkopf, ale do farbowanych włosów.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ze wszystkich Twoich ulubieńców znam prawie wszystkie produkty.
    Jednak używałam tylko podkładu Revlon i mgiełki Marion, a paletkę z Revolution zamierzam jeszcze kupić.:0

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie używam takich kosmetyków :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne kosmetyki! Ta paletka cudownie się prezentuje :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne kosmetyki rownież używam podkładu z Revlon jest super :* śliczne zdjęcie .
    www.xthy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń