niedziela, 28 lutego 2016

Little pink scarf








Jak dla mnie limit nie istnieje jeśli chodzi o pomaki do ust, herbatę, książki i czarne ubrania. Wyznaję zasadę, że gdy jest się ubranym w całości w czerń (trzeba dodać, że w minimalistycznym stylu) to zawsze się wygląda dobrze. Poza tym czarne  ubrania są zdecydowanie najbardziej uniwersalne, i 'bezpieczne'. Nie mylmy tego jednak ze słowem -nudne. Czerń może nam dodać klasy, ale także (niestety) zrobić krzywdę (nic nie jest idealne). Po prostu trzeba umieć ją nosić. I czuć się w niej. 
Tak bardzo zaprzyjaźniłam się z czarnymi ubraniami, że (dosłownie) zawsze mam jakiś element garderody na sobie właśnie w tym kolorze. To taki tochę mój charakterystczny element. No cóż, nie ukrywam, i nietrudno jest dostrzec, że często moje włosy są najbardziej kolorową częścią mnie (o ironio). Jednak czasem (czasem) lubię podkręcić taką stylizacją w wersji total black jakimś ciekawym dodatkiem w innym kolorze. 

Dzisiaj przedstawiam wam look (czarny bien sur -zakładam że pewnie nie wiesz co to znaczy jeśli się nie uczysz francuskiego więc znaczy to oczywiście ale chyba nietrudno się domyślić) w typowym dla mnie rockowo-luźno-eleganckim, ale przede wszystkim nadal minimalistycznym stylu. Postawiłam na jedne z bazowych elementów mojej garderoby, czyli- spodnie 'ripped knees' (z dziurami na kolanach), skórzaną ramoneskę, i długi t-shirt z ciekawym napisem, który nie jest taki zwykły, bo ma długie rozcięcia po bokach (jeden z najmodniejszych modeli t-shirtów w tym sezonie). Dopełnieniem są skórzane sztyblety, i mała torebka oraz (mój hit!) cienki szalik z frędzlami w pięknym kolorze jasnego, pudrowego różu znaleniony w Zarze. 
Takie własnie elementy mogą ciekawie podkręcić oczywisty i prosty look. Nadać zupełnie nowego charakteru. A my możemy je dobrać do siebie, swojej osobości i swojego stylu. Ja w tym szaliku jestem zakochana, i nie jest to tylko moja opinia bo dostałam naprawdę sporo komplementów pod jego adresem. I swoją drogą myślę, że całkiem uzasadnionych, mimo iż jest on bardzo prosty a jedyne co w nim jest takie nieoczywiste to właśnie kolor. A ja zachęcam was żebyście napisali czym wy lubicie podreślać swoje stylizacje, może coś mnie zainspiruje i, że tak powiem 'zmałpuję'od was? 
Miłego przeglądania zdjęć i do następnego!   /I

















































pants-bershka
t-shirt-zara
 biker jacket-mango
 bag-zara
 boots-new look
scarf-zara

zdjęcia- Karolina (tumblr-kaarolinat)

26 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja, czarny kolor jest przeze mnie najczęściej noszony :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham takie kolory jak czarny bialy szary :) Jestem totalną minimalistką jesli chodzi o kolory :) cudownie wyglądasz!

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyglądasz , świetna stylizacja :*
    www.xthy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna stylizacja i to połączenie czerni z delikatnym różem :) uwielbiam

    spodobał mi się twój blog i z miłą chęcią go zaobserwuję :) co powiesz na wpólną obserwacje ? Jeśli tak to zacznij i daj znać

    jevinn99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, bardzo ładnie w niej wyglądasz :) ostatnio też pokochałam czerń i zorientowałam się że mam tak niewiele ubrań w tym kolorze :)
    beauty-ladymade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także najlepiej czuję się w czerni, najchętniej codziennie chodziłabym w czarnych rurkach. Świetna stylizacja, a szalik fajnie ją ożywia.
    Ps. Dziękuję za komentarz u mnie na blogu :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się, że przełamałaś czerń pięknym różowym szalikiem :)
    Świetna stylizacja! Pozdrawiam,
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie połączyłaś czerń z jasnym różem, to wygląda świetnie :)
    http://izblogmod.cba.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię luz w stylizacjach, a z dodatkiem pazura wygląda całkiem ciekawie. Just basic...to prawie jak u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna jesteś!:) Super blog, fajne stylizacje :) Obserwuje od dawna;)
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie zgadzam się z Twoim zdaniem, czarny to bezpieczny kolor w modzie, pasuje zawsze i do wszystkiego, podoba mi się Twoja kurteczka! :)

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna stylizacja!
    Z przyjemnością dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna koszulka, ma naprawdę fajny napis ;) Poza tym Twój różowy szalik pięknie ożywia całą stylizację ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Klasyczna ramoneska nigdy nie zawodzi :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Z ogromną przyjemnością czyta się twoje posty , nie żałuję że dołączyłam do grona obserwatorów :) Co do stylizacji, bardzo podoba mi się szalik, ma śliczny, delikatny odcień, uwielbiam pudrowy róż :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie limit równiez nie istnieje do tych rzeczy

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja :D Ślicznie wyglądasz. Uwielbiam czarny :33

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna stylizacja !
    My też zazwyczaj ubieramy się w czerń i bardzo lubimy ten kolor.
    http://modpim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja! Nie lubię za bardzo różu ale w takim jasnym, stonowanym odcieniu prezentuje się naprawdę dobrze ;)

    Zapraszam http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny look
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  22. CUDOWNA KURTECZKA ! <3
    OBSERWUJEMY ? :)
    http://diveex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam stylizacje na czarno :D
    Sama zreszta uwielbiam ubierać czarne rzeczy :D
    Zawsze wygląda to pieknie :D
    Super wyglądasz i super blog. Oczywiście obserwuję. :)
    A w wolnej chwili zapraszam do siebie.
    www.gooldengirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. super stylowka, swietny jest ten szalik fajnie ozywia stylizacje!

    OdpowiedzUsuń