środa, 23 listopada 2016







Kozaki za kolano to bez dwóch zdań jeden z najgorętszych hitów sezonu. Coraz częściej można je zobaczyć na ulicy, w naprawdę różnych zestawieniach. Prawda jest taka, że one wyglądają dobrze naprawdę z większością rzeczy, dlatego stylizowanie ich jest wbrew pozorem proste, bo nawet to najnudniejsze połączenie spodnie+t-shirt wygląda naprawdę fajnie.
Mi się te buty podobały od bardzo dawna, ale trochę zastanawiałam się czy je ostatecznie kupić, ze względu na mój niski wzrost. Ale w końcu przymierzyłam je w sklepie, i naprawdę się zakochałam. moje są akurat z nowej kolekcji Stradivariusa, ale podobne możecie znaleźć w wielu innych sklepach np. Zara, Bershka czy H&M. Dzisiaj chcę wam przedstawić moje trzy propozycje outfitów z wykorzystaniem w roli głównej właśnie kozaków za kolano, oraz na koniec standardowo trochę inspiracji:)













Pierwsza propozycja to czarny total look. Takie buty wyglądają naprawdę super w prostych zestawieniach. Tutaj idealne na jesień połączenie z czarnym golfem, legginsami (kolejną zaletą tych butów jest to, że nawet gdy zakładam legginsy to nie jest mi zimno!) i skórzaną ramoneską. Taki prosty zestaw można fajnie przełamać dodając ciekawy dodatek np. torebkę.















Druga propozycja to bardzo popularne na street fashion połączenie z dresową, długą, oversizową bluzą typu hoodie. Do tego dodałam dżinsową kurtkę, ale sprawdziłaby się tu również ramoneska. Przyznaję szczerze, że to mój ulubiony look, bo jestem całkowicie zakochana w połączeniu botków za kolano i właśnie takich dużych bluz.














Ostatnia stylizacja to coś bardzo casualowego i wygodnego. Bardzo podoba mi się zestawienie tych butów, które są zrobione z materiału a'la zamsz i granatowych, dżinsowych spodni. Wygląda to naprawdę stylowo. Wybrałam zwykły, dłuższy t-shirt z napisem i luźną parkę z asymetrycznym zamkiem. Dla podkręcenia całości dodałam jeszcze czapkę z daszkiem, co nadaje fajnego, miejskiego luzu.
























                              GREY SWEATER WEATHER                                     BLACK INSPIRATIONS

14 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje!Druga stylizacja bardzo przypadła mi do gustu :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne są te buty :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość niesamowicie mi się podoba :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają takie buty , ale mam zbyt duże uda ;( Buziaczki :* http://szymkowerobotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie kozaki! :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham ramoneski! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja najbardziej mi się podoba :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mi się podoba 3! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja akurat nie gustuję raczej w długich kozakach, muszę ogarnąć sobie na zimę jakieś dobre trapery, to bardziej w moim stylu. xd
    Plusem jednak faktycznie jest niewątpliwie fakt, że jest w nich cieplej, a to na nadchodzącą porę roku bardzo korzystne. Zresztą bardzo fajnie te kozaki prezentują się w zestawieniu z Twoimi stylizacjami. Najbardziej podobają mi się 1-sza i 3-cia, pewnie dlatego, że wykorzystałaś ciemne ubrania. xd Pierwszy zestaw w ogóle tak fajnie rockowo wygląda.
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo ładny wygląd bloga, zdjęcia po prostu petarda ♥
    Ja dopiero zaczynam , miło by było gdybyś wpadła na mojego bloga :)
    Może wspólna obserwacja ? Napisz u mnie a się odwdzięcze :)
    http://bebeautysuue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful post, very interesting. I'm your new GFC follower ♥

    http://teresaemme.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  12. takie kozaki sa przecudowne, żałuje, że gdy miałam możliwość to ich sobie nie kupiłam

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się bardzo podobają te buty, ale nadal nie mogę się zdecydować na kupno ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń