poniedziałek, 14 listopada 2016

















































                                                         
                                                                                   dress-house
                                                                                  sweater- zara
                                                                               boots-stradivarius




Jesień, jesień, jesień...Nie wiem co się dzieje, bo szczerze mówiąc zauważyłam, że z roku na rok coraz mniej mi się ta polska jesień podoba, i jej wady dają coraz mocniej o sobie znać. Gdy wstaję jest ciemno i zimno, popołudnia są szare, nierzadko towarzyszy im deszcz a ja wyciągam z szafy coraz cieplejsze i grubsze rzeczy, w których nie zawsze wyglądam korzystnie. Może to tylko jesienna chandra, albo po prostu wychodzi ze mnie z wiekiem stara maruda. To z jednej strony, bo z drugiej uwielbiam spędzać wieczory w domu, przy ulubionej świeczce "Warm vanilla sugar" z Bath i pod kocem. Uwielbiam jeść coś dobrego i oglądać nałogowo seriale. Uwielbiam codziennie przechodzić przez park koło mojego domu, i za każdym razem zachwycać się widokiem ziemi zasłanej w każdym centymetrze kolorowymi liśćmi.Wtedy znowu zakochuję się na nowo w jesieni.

Ostatnio byłam w Warszawie, na mega spontanicznym wyjeździe. Odwiedziłam tam chyba prawie wszystkie Starbucksy. Musiałam koniecznie wypić Pumpkin Spice Latte, jesiennego klasyka, który zastąpił moje ulubione karmelowe frappucino. Spacerowałam po mieście, obejrzałam z każdej strony Pałac Kultury, cyknęłam zdjęcie kultowej palmie na alei Jerozolimskiej, nauczyłam się rozkładu metra, i widziałam setki świetnie ubranych ludzi. Spędziłam tam tylko trzy dni, ale to miasto całkowicie skradło moje serce. Warszawa jest piękna. Warszawa jesienią jest przepiękna. To miasto do, którego zawsze chcę wracać, i mam nadzieję, że kiedyś już tam zostanę na dobre. Ale to za jakiś czas, a teraz słucham Taco Hemingway'a, bo on mi najbardziej kojarzy się z Warszawą.

Kolejnym powodem dla którego kocham jednak jesień są zdecydowanie ciuchy. Nie ma piękniejszych stylizacji, niż te które można wymyślić i założyć właśnie wtedy. Jedną z nich jest na przykład ta, którą widzicie na zdjęciach. Jak dla mnie to trochę coś innego, bo na co dzień raczej nie można zobaczyć mnie w sukience, jednak tutaj musiałam zrobić wyjątek. Połączona z szarym, oversizowym swetrem i butami za kolano wygląda, moim zdaniem, naprawdę super. Elegancko, minimalistycznie i stylowo. No i właśnie! Te buty! Kupione w Stradivariusie właśnie w Warszawie. Czaiłam się już na takie buty dłuższy czas, w końcu decyzja padła i dołączyły do kolekcji. Już jestem pewna, że to była świetna inwestycja, bo widzę je w tylu różnych stylizacjach, że na pewno pojawią się jeszcze na blogu!
Na dzisiaj to chyba tyle, wstawię wam małą sklejkę zdjęć, które na szybko zrobiłam w Warszawie telefonem, więc nie liczcie na piękną jakość, dla mnie jednak to przede wszystkim super pamiątka.
Trzymajcie się ciepło, do następnego:)   /I


tekst: Ilona
zdjęcia: Karolina













                                 BLACK INSPIRATIONS                                         NEW BEGGINNINGS






16 komentarzy:

  1. Buty są świetne! Widuję je coraz częściej ostatnio :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże zkochałam sie w tych zdjęciach :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny outfit!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia i śliczna stylizacja! Sweterek jest po prostu świetny ^^
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ ja uwielbiam takie stylizacje :) oversizowe, ciepłe swetry są moimi ukochanymi jesiennymi ciuchami :) ach, nie przejmuj się marudzeniem :D czasem każdemu się ta jesienna aura udziela :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham ten sweterek. Widać, że bardzo cieplusi! Jakość zdjęć perfekcyjna! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz po prostu świetnie. Osobiście bardzo podobają mi się takie zestawienia.

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, chętnie też bym się wybrała tak pozwiedzać Warszawę :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. I love your outfit! *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweter prawie idealny. Prawie, bo brakuje mi w nim kaptura:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz. No i zgadzam się, Warszawa to piękne miasto :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam w Jesieni te wszystkie kolory. Kocham cieplutkie sweterki.
    Śliczny outfit

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz rewelacyjnie ! Sweter i buty są świetne ! Obserwuję :* Zaobserwujesz mnie też ? Plzzzz :) Buziaczki :* http://szymkowerobotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pieknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń