czwartek, 13 kwietnia 2017










Wreszcie udało nam się zebrać i zrobić jakieś zdjecia. Po dwumiesięcznej przerwie wracamy z energią, zapałem i nowymi pomysłami.
W końcu wiosna. Dni są dłuższe, jest coraz cieplej, a z rana częściej witają nas promienie słońca. Z naszych szaf znikają grube swetry, kurtki, szaliki, i zastępują je t-shirty, ukochana ramoneska i (nawet!) sukienki. Wiosna to idealny czas do wprowadzania zmian, i nie tylko tych garderobowych (chociaż jak najbardziej wskazane jest od tego zacząć). Wydaje mi się, że jest to czas gdy każdy dostaje zastrzyku energii, motywacji, chęci działania, robienia czegokolwiek. I nie musi to być niewiadomo jak wielka rzecz, ale choćby taka drobna jak jazda rowerem, na którą swoją drogą sama ostatnio często się decyduję.
Otrząsnęłam się już jakiś czas temu z tej pozimowej chandry,i wróciłam do życia. Wprowadziłam kilka zmian, których pozytywny wpływ już dostrzegam. Przede wszystkim zmotywowałam się do ćwiczeń i zdrowego jedzenia! W moim życiu jest to zmiana diametralna, i chyba najważniejsza. Ale planuję o tym opowiedzieć w innym wpisie, więc dzisiaj nie będę wdawać się w szczegóły mojego "healthy lifestyle". Więc wracając do tematu, również moja szafa uległa zmianie. Na zakupach nie wypatruję już tylko luźnych bluz czy t-shirtów, ale mój wzrok zatrzymuje się na krótkich bluzkach, i sukienkach. A ostatnio nawet z sukienką wyszłam ze sklepu, co prawda czarną,ale nie da się ukryć, że to jednak sukienka. Możecie ją zobaczyć na zdjeciach, jest bardzo wygodna, luźna, ale zarazem dziewczęca i elegancka. Nie zdziwiłabym sie, jeśli po tym udanym zakupie skusiłabym sie na coś podobnego.
Jednak zmiany nie zaszły tylko zewnętrznie, ale również wewnętrznie. Zmieniłam myślenie w różnych sprawach, a przede wszystkim zmieniłam spojrzenie na siebie i swoje życie. Odpuściłam sobie, wyluzowałam, przestałam się stresować,wypominać sobie jakieś błędy, myśleć o przeszłości. Przestałam wytykać sobie wady, wyolbrzymiać je. Przeczytałam jakiś czas temu cytat, który zapadł mi w pamięć:" dzisiaj zostaw to wszystko, błędy, upadki, łzy, strach, wątpliwości- i spróbój ponownie jutro". Zaczęłam sie do tego stosować, i wiecie co? Naprawdę żyje mi się lepiej.
Polecam wszystkim, którzy jeszcze nie próbowali. Jeśli wasze życie zmieni się chociaż troszkę, dajcie znać. Miłego tygodnia wszystkim i do następnego już niedługo :)







































                                                                                                           wearing
                                                                                                   Pull&Bear dress  
                                                                                                Stradivarius jacket
                                                                                                Stradivarius shoes







                 tekst: Ilona
                 zdjęcia: Karolina






    

                                                            GRWM                                                                JAK BYĆ STYLOWĄ




20 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tej stylizacji - jest taka prosta, ale piękna. Ta sukienka to cudo.

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/03/co-kupiam-w-anglii.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie zdjęcia są prześliczne! Bardzo podoba mi się tło.
    A sukienka? Jest rewelacyjna!

    W wolnej chwili zapraszam na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka! Uwielbiam czarne ciuchy z chokerami :) to tak pięknie wygląda! Super, że powracasz! I myślę, że to bardzo fajnie, że zaczęłaś się zdrowo odżywiać i ćwiczyć! Powodzonka :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się twój blog, a stylizacja to boska :D

    http://reggae-karolina.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka klasyczna ramoneska jest najlepsza! Super wygląda to do sukienki :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczna ramoneska :)Super stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze z nowym rokiem staram się zmienić choć trochę podejście do swojego życia. Czytając o Twojej wewnętrznej zmianie, miałam identyczne odczucia. Nie ma sensu wspominać złych chwil, a naprawdę doceniać te dobre - których o dziwo dzięki temu widzi się coraz więcej :) Świetna ramoneska!

    http://sylwiasienkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka prześliczna stylizacja <3


    Mam prośbę. Założyłam swoją pierwszą stronę na Facebooku, jeśli zdjęcia by Ci się spodobały miło mi będzie jeśli polubisz :) Pozdrawiam
    link: https://www.facebook.com/AgnieszkaNaskretskaFotografia/

    OdpowiedzUsuń
  9. A wonderful post, Darling! Photos very beautiful <3
    I'd be happy blogging friendship and mutual subscription ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudown stylizacja <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja idealnie w moim stylu, super, czekamy na ciepło i w końcu każda stylizacja będzie w sukience :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba tak samo muszę zastosować ten cytat w swoje życie. Bardzo ładna stylizacja :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, klasyczna stylizacja :)
    kochamjesc98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś nigdy nie mogłam się przekonać do tego typu butów ;p, ale kurteczka bardzo fajna :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. I love the whole outfit :D


    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog ^^
    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello!! I love your blog !! your posts are really very interesting !! I wait in my blog, I have just published a post dedicated to the beauty of our hair. I wait for you
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/2017/04/vuoi-dei-supercapelli-scegli-i.html?m=1

    OdpowiedzUsuń