piątek, 21 kwietnia 2017














Zdjęcia, które widzicie zrobiłyśmy kilka dni temu, i chociaż po nich tego to nie widać to naprawdę dużym poświęceniem było 'pozowanie' w tej bluzce, ze względu na zimno i wiatr, który nie chciał współpracować. Zupełnie przypadkowo wpadł mi do głowy pomysł na stylizację, którą widzicie, i koniecznie chciałam ją umieścić w poście. A, że pogoda od jakiegoś czasu nas nie rozpieszcza, była to jedyna opcja. Outfit zdecydowanie inny od tych, które noszę na co dzień, przyznaję, że wyjście w tych spodniach z domu wymagało ode mnie nie małego przełamania się. Nie wiem co mi się porobiło, ale ostatnio mam często ochotę na noszenie czegoś... ładniejszego niż legginsy i bluza. Ciekawszego, innego. Niestety rzadko mam  na to okazje, i ostatecznie zwykle wygrywa wygoda, i sprawdzone rzeczy. Dlatego z niecierpliwością czekam na wakacje, bo wtedy będę mogła sobie pozwolić na większe eksperymenty. Zima zabija kreatywność, pod każdym względem -również tym modowym, więc tęsknić za nią nie będę.


Jak pisałam w poprzednim poście, wprowadziłam w życiu kilka zmian, i konsekwentnie je podtrzymuję. Trzymam się treningów i zdrowego odżywiania, i chociaż mogłabym teraz zjeść tabliczkę ukochanej czekolady z orzechami (która leży sobie w kuchni, dokładnie wiem gdzie) to tego nie robię. Coś postanowiłam i coś sobie obiecałam. A świadomość, że nie chcę zawieść samej siebie dodatkowo mnie motywuje.
Trochę już późno, więc kończę pisać i lecę spać, chociaż tak naprawdę spać nie będę bo mam serial do obejrzenia. Miłego weekendu, i do następnego!  \I









































                                                                                                        wearing
                                                                                               Stradivarius top
                                                                                                      Zara pants
                                                                                                    Nike sneakers




                                     tekst/ Ilona
                                     zdjęcia/ Karolina







                                                          HELLO SPRING                                                         JAK BYĆ STYLOWĄ?







16 komentarzy:

  1. Fajnie że postawiłaś Sobie cel i umiesz się go trzymać. Ładna stylizacja ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne spodnie, idealnie pasuję do tej bluzki. Trzymam kciuki abyś spełniła swój cel. mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja :)

    http://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis i mega rewelacyjnie wyglądasz :O <3 wow!!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/gray-bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo tak, coś wiem na temat zdjęć w tą zimną pogodę, tym bardziej gratuluję, że dałaś radę kochana :)
    Piękna bluzka!
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Och tak, ja po ostatnich zdjęciach w zimę leżałam dwa tygodnie w łożku, więc jeszcze bardziej podziwiam cię w tej kwestii, kochana! Trzymam za Ciebię kciuki, żebyś nie skusiła się na tą czekoladę. Pójdę Twoimi śladami i nie zjem tej u mnie w kuchni ;) Zdjęcia naprawdę świetne, nie wiem, jak inni, ale ja widzę na nich Wasze poświęcenie!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jest świetna, a szczególnie ten top <3
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za poświęcenie, żebyś tylko nie przechorowała tego posta. Masz rację, pogoda jest okropna w tym roku i tylko czekać na cieplutkie lato :) Bardzo ciekawa, luźna stylówka, ale jednocześnie sexowna ;)
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz piękną figurę! Ale warto dla samego zdrowia trzymać dietę i zamienić to na styl życia, dlatego wysyłam duże wsparcie i powodzonka :)
    Ja już tylko czekam na ciepłe dni, bo po kwietniu ten deszcz zbytnio mnie nie zadowolił.
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, ze trzymasz się postaniowień! Szacun za wytrzymanie na dworzu w takim outficie ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zestaw! Zazdroszczę wytrzymałości w trzymaniu się postanowień. U mnie jest z tym dość trudno, ale staram się haha :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/03/tommy-x-gigi-ss2017.html

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo dobry post! klimatyczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne zdjęcia i świetna stylizacja:)

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń