środa, 23 sierpnia 2017










Powoli zbliża się koniec sierpnia, a to znaczy tylko jedno- zbliża się nieuchronny koniec wakacji. Powrót do życia, do swojej codzienności. Jestem pewna, że nie jestem wyjątkiem, który ma odruch płaczu gdy sobie to uświadamia. Przyznam szczerze, że jestem na siebie jednak trochę zła. Bo dwa miesiące to właściwie dużo czasu (jasne, mogłoby być więcej) i mam poczucie nie wykorzystania tego czasu. Będę szczera- w pewnym stopniu nawet zmarnowania go. Niestety plany czasem są piękne w naszej głowie, i tam tylko zostają. Myślałam nad zrobieniem posta z podsumowaniem wakacji, ale ostatecznie uznałam, że nie miałoby to sensu. Trzeba to przyznać, nie umiem organizować swojego czasu... i wszystkiego innego. Ale teraz mam rok do przyszłych wakacji, w ciągu którego będę nad tą cechą pracować (a przynajmniej spróbuję).

Zmieniając temat, bluzki off shoulder to moje odkrycie lata i ulubiony ciuch w szafie na chwilę obecną (no dobra, może tylko ramoneska ją detronizuje). Jasne, 'hiszpanki' są modne dłuższy czas, bo i w poprzednim letnim sezonie, i fakt, bardzo dużo przewija ich się na ulicach i instagramowych profilach, ale mimo to (chociaż nie lubię gdy coś jest tak popularne) w tym przypadku całkowicie mi to nie przeszkadza. Serio. Ta bluzka ma jedynie same zalety. Świetnie się prezentuje, łączy się z większością ciuchów, jest idealną opcją na gorące letnie dni, wygląda się w niej mega dziewczęco i dodaje mnóstwo uroku. Poza tym sami przyznajcie, że dalibyście lajka zdjęciu dziewczyny w takiej bluzce z pięknym zachodem słońca albo plażą w tle. Banał? Może i tak, ale za to w jakim wydaniu.   W tej stylizacji połączyłam ją z czarną rozkloszowaną spódniczką i dżinsową kurtką, i jak to ja wybrałam białe sneakersy. Do czarnej shopperki przywiązałam bandane, o której wspominałam w wpisie o letnich trendach, i myślę, że całkiem ciekawie to wygląda.
Ja już uciekam, zaczynać nowy dzień (albo wrócić do łóżka, jest 7.12!) i wypić pierwszą kawę. 
                                                                                                               Miłego tygodnia, i do następnego ;))  /I




































                                                                                                                                                                               wearing

                                                                                                                                                                       stradivarius top

                                                                                                                                                                             mango skirt

                                                                                                                                                                        ck jacket

                                                                                                                                                                        nike snekaers

                                                                                                                                                                   stradivarius bag



                                   






tekst/ Ilona
zdjęcia/ Karolina

23 komentarze:

  1. ale piękna jesteś :)
    świetna, prosta stylówka :)

    obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie stylizacje <3
    http://paznookciowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale na pewno wypoczęłaś! a to najważniejsze :)
    śliczna bluzka:)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :) ja nie mogę do pogodzić z myślą ze już niedługo szkoła to dla mnie niepojęte ze tak to szybko minęło :/
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. SUper zdjęcia. Bluzka cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie wyglądasz :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello!
    I liked the post hehe :), I just discovered your blog and I keep following it, would you follow me back?
    A hug

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo minimalistyczny outfit, ale wygląda naprawdę stylowo !
    A sam twój blog jest piękny 😍
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, hiszpanki są bardzo fajne, aczkolwiek mi trudno znaleźć tą najlepszą. Ta twoja jest dosyć fajna :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta stylizacja :D. Ślicznie wyglądasz :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Great Post<3
    Follow for follow?
    Have a lovely day.
    Kiss
    http://www.swisstwins.ch/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne zdjęcia :)
    Mogłabym prosić o kliknięcie w link sukienki w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/08/printed-dress-with-choker.html

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny look
    zapraszam <3
    https://jesi-jesaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja! Całość mi się podoba, może poza kurtką jeansową (która też jest ładna, ale nie w moim stylu :) Pozdrawiam!
    Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie czuję końca wakacji :)
    Świetnie wyglądasz!
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już do szkoły nie chodzę od dawna, a przyznam że wróciłabym na chwilę haha. Wytrwałości w szkole życzę! Hiszpanki są faktycznie bardzo ładne i wygodne. Nie myślałaś nad zmianą układu bloga? Nie wiem czy tylko dla mnie jest to nie wygodne, ale wchodząc na twój blog muszę wyśrodkowywać ekran.
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham bluzki i sukienki z motywem "hiszpanki" <3 Piękna stylizacja!
    ZAPRASZAM DO MNIE - dążę do 300 obserwatorów :* Odwiedziny mile widziane!
    http://zozolekk.blogspot.com/2017/08/estee-lauder-double-wear-czy-warto.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak masz racje na samą myśl pojawia się odruch płaczu:") A takie bluzeczki mega mi się podobają <3 Obserwuję

    Veronica Horan

    OdpowiedzUsuń
  19. Też nie jestem zadowolona, że już trzeba wrócić do rzeczywistości, ale za 10 miesięcy na szczęście znowu będą. Świetne zdjęcia! Uwielbiam takie bluzki :)
    Obserwuje
    https://w-nikeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna stylizacja. Niby jest taka normalna, ale hiszpanka dodaje jej tego czegoś. Do tego ta piękna kurtka jeansowa! Całość prezentuje się genialnie :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/07/zayn-x-versus-capsule-collection.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w twoim blogu <3 Zapraszam też do mnie i do obserwacji :)

    sensownasfera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń