sobota, 27 stycznia 2018











W końcu mam ferie. Dosłownie odliczałam już dni, bo coraz ciężej było mi wstawać rano i przechodzić przez codzienne obowiązki. Teraz przede mną dwa pełne tygodnie odpoczynku. Przyznaję od razu, że nie planuje ich spędzać jakoś super produktywnie. Za bardzo stęskniłam się za leżeniem w łóżku do 12, zarywaniem nocy oglądając filmy i jedzeniem o możliwie najdziwniejszych porach doby. Dom planuję opuścić tylko na wyjścia do kina, gdzie właściwie również będę oglądać film i jeść, na robienie zdjęć na bloga, i w końcu na pierwsze w tym sezonie wyjście na łyżwy. Szykuje mi się też szybki wyjazd do Warszawy, i może nareszcie pójdę na wyprzedażowe zakupy (tak, tak jeszcze na żadnych w tym sezonie nie byłam). Ale tłok w sklepach, dłuuugaśne kolejki do przymierzalni i kasy, to zdecydowanie jedne z tych rzeczy, których szczególnie staram się unikać.
Na razie chyba nic więcej nie planuję, aczkolwiek nie będę się broniła przed ewentualnymi propozycjami. Ale jak żadnych nie będzie, to nie widzę problemu w wieczornym leżeniu pod kocem, z Netflixem.
Zdjęcia do tego posta miałam wrzucić już wcześniej, ale wiecie jak to jest z czasem- zawsze go za mało. W tej stylizacji chciałam zamienić puchową kurtkę w której chodzę na co dzień, na coś innego (elegantszego). Bo ok, przyznaję puchowa kurtka, gdy na dworze jest minusowa temperatura, to najlepsza możliwa opcja, jednak korzystając z tego, że tamtego dnia było 0 stopni, zastąpiłam ją czarnym prostym płaszczem. Reszta stylizacji też jest bardzo prosta, szary dopasowany golf i ciemne spodnie z dziurami (dziury były mniejsze, ale hm..dość często noszę te spodnie). Ale żeby nie było tak całkiem nudno, wybrałam trochę ciekawsze dodatki. Skórzane botki, które mają w sobie coś z kowbojek, i czarną torebkę ze złotymi wstawkami.
Na dzisiaj to tyle, widzimy się w kolejnym poście. Udanych ferii(kto już ma), a kto nie ma, to wytrwałości do nich, miłego tygodnia!  /I













wearing

zara turtleneck

pull&bear coat

bershka jeans

house bag

renee boots




tekst&stylizacja  /Ilona
zdjęcia  /Karolina

18 komentarzy:

  1. Ja też aktualnie mam ferie, ale jestem chora - mega spoko początek prawda? haha ❤
    Śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Great style and pictures are amazing!!
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie takie looki <3 idelnie wygladasz!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/valentines-day-zakupowemodowe-propozycje.html

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna torebka^^ uwielbiam takie motywy rączki
    co powiesz na wzajemną obs?
    daj znać, buziole, xoxo:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taki sam płaszcz, piękna stylizacja <3 Może wzajemna obserwacja ?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ferie powoli dobiegają końca, a tak naprawdę całe je przechorowałam. Ale chyba grypa łapie teraz wszystkich. No cóż... Piękna stylizacja, bardzo podoba mi się ten płaszcz.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Thats cool)) I love your blog)) Welcome to my blog
    https://alamodenatine.blogspot.com/2018/01/2018.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami gdy nic nie planujemy i zyjemy tak hak zawsze nowe podroze i ciekawe zeczy przydarzaja sie nieoczekiwanie. Dlatego kto wie ?
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam ferie hah :D. Prześliczna torebka! <3
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie stylizacje. Szczególnie torebka jest świetna. Pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ta torebka...świetna!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdjęcia i torebka skradła mi serce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja! Podoba mi się torebka ^^
    Jednym słowem nic dodać nic ująć :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia, tylko, że te spodnie nie do końca do mnie przemawiają ;(
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyglądasz, a torebka jest genialna! <3

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń