środa, 10 stycznia 2018







Golfy. W tej chwili to chyba moja ulubiona część garderoby. I tak, liczba mnoga jest tu nieprzypadkowa, bo z jednego, wygrzebanego na dnie szafy zrobiło się kilka. I jestem pewna, że na tym nie koniec. Szczerze mówiąc w dopasowanym cienkim golfie czuję się bardziej kobieco niż w jakiejś sukience. To takie ubranie, które automatycznie dodaje elegancji, klasy, uroku i stylu (polecam wygooglowac sobie zdjęcia Audrey Hepburn i Marlin Monroe). Poza tym jest niezwykle prosty w stylizowaniu, bo pasuje do wszystkiego. Ja najbardziej lubię go w minimalistycznych zestawieniach, z zwykłymi dżinsami, płaszczem albo oversizową marynarką, botkami na obcasie i zegarkiem. Najprostszy sposób dający sto procent stylu. Poza tym oprócz aspektu estetycznego golf kocham za wymiar stricte praktyczny. Jest w nim ciepło, wygodnie, i nawet gdy zapomnę szalika wiem, ze nie zmarznę. Zatem chyba spokojnie można nazwać je ubraniem idealnym.
Ten golf, który widzicie na zdjęciach dołączył do kolekcji niedawno, i naprawdę ciężko nie zauważyć, chodząc po sieciówkach, że obecnie taki model, szary oversizowy, jest bardzo popularny. Tutaj połączyłam go z skórzaną spódniczką, czarnymi botkami na obcasie, małą torebką i zegarkiem. Co mogę więcej dodać? Polecam wszystkim sprawdzić w szafie czy posiadacie golf, a jak nie to znaleźć ten idealny, naprawdę warto.

Zdjęcie robione były niedawno, a pogoda była cudowna. Można powiedzieć wiosenna, w niektórych momentach było mi aż za ciepło. Niestety teraz temperatura znowu na minusie, i cieszę się każdym nieśmiałym promieniem słońca. Z takich bieżących tematów, nie da się nie zauważyć, że za nami ponad tydzień nowego roku. Euforia trochę minęła, ale motywacja została, i mogę spokojnie powiedzieć, że 2018 zaczął się naprawdę dobrze, i taki też się zapowiada. Ze swojej strony, mogę obiecać, że dołożę do tego wszelkich starań.
Na dzisiaj to tyle, idę kontynuować mój wieczór pod kocem, z świeczkami i nową książką Pernille Teisbaek "Dress scandinavian". Przeczytam, i dam znać. Miłego tygodnia!  /I
























wearing

stradivarius turtleneck

stradivarius skirt

renee boots

reserved bag








 tekst&stylizacja /Ilona
zdjęcia/ Karolina

22 komentarze:

  1. Uwielbiam golfy ❤ Piękne zdjęcia
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepieknie Ci tak <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/beacive-box-moja-opinia.html

    OdpowiedzUsuń
  3. golfy są fantastyczne! świetna stylizacja ;)

    Pozdrawiam
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  4. też kocham golfy :) idealne zwłaszcza na obecną pogodę, ale nie tylko :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała stylizacja mega mi sie podoba <3! Świetny golfik, kocham takie sweterki <3 Buziaki!
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba ten zestaw! sweter jest genialny i spódnica czadowa!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie przepadałam za golfami! Świetna stylizacja! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam golfy na kimś, ale sama za nimi nie przepadam. Właściwie tylko dlatego, że nie lubię mieć czegoś 'owiniętego' wokół szyi. Jakoś mnie to drażni i przeszkadza :/
    Wyglądasz pięknie!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten golf jest śliczny ❤
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Golfy są niesamowite, sama mam ich mnóstwo. Niby opatulają ciebie całego, a jednak wciąż pozostają jedną z najbardziej zmysłowych części garderoby;)
    Zapraszam do siebie♥ -> staying true to myself

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny golf! Prosty,klasyczny, mój styl!! <3
    https://stylelifetravelfood.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja! Podoba mi się zegarek ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również uwielbiam golfy, choć kiedyś uważałam je za niezbyt wygodne :) Świetne połączenie, prezentujesz się ślicznie!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Super spódnica :) Fajna propozycja :P

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. wow loving your style dear great combination cute sweater..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz świetnie w takiej stylizacji :P Ja niestety nie potrafię chodzić w golfach bo za bardzo czuję ucisk w szyi i nie czuję się z tym komfortowo ( a szkoda bo ostatnio golfy są bardzo modne i wyglądają super) ;p
    Pogoda nie rozpieszcza, było zimno przez chwilkę ale dzisiaj u mnie już na plusie więc śnieg niestety topnieje ;/

    NAHTURAL :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny ten golf, super na Tobie wygląda :) Daj znać jak książka
    Obserwuję i pozdrawiam
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna basicowa stylizacja! ;) Torebka najbardziej mnie urzekła ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja :D I cudowny zegarek! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz 😍
    Połączenie sweterka i spódniczki to rewelacyja😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń