sobota, 11 czerwca 2016

What's your favorite color?






Są rzeczy, które nigdy nam się nie nudzą. W moim przypadku jest to dobre jedzenie (i jedzenie w ogóle), Kevin i „Last Christmas” w święta, buty adidas superstar, kreska na oku i właściwie sporo innych rzeczy. Są też rzeczy ulubione -np. piosenka, film, kosmetyk, kolor. W moim przypadku jest to: „Show me love” Robina Shulza, Harry Potter, liner do brwi i czerń. Czerń. Zawsze do niej wracam, i wydaje mi się, że jest to jedna z tych miłości po grób (w przenośni i dosłownie). Możliwe, że kogoś może nudzić ten najciemniejszy kolor z palety, ale prawda jest taka, że ubieramy się w to w czym się dobrze czujemy. A kolor się w to jak najbardziej wlicza, i moda nie ma tu nic do gadania.



Stylizacja, którą wybrałam jest tak naprawdę pożegnaniem wiosny, bo przecież na lato nie nadaje się w ogóle. Chyba, że komuś odpowiada gotowanie się na własne życzenie przy temperaturze +30 w cieniu. Kwestia preferencji.
Stylizacja jest raczej prosta, z sportowym przełamaniem i wplecionymi kilkoma trendami sezonu. Wybrałam czarną sukienko-tunikę w stylu boho z rozszerzanymi, koronkowymi rękawami, którą potraktowałam jako bluzkę i założyłam do niej czarne rurki (trend z wybiegów: połączenie sukienka&spodnie). Do tego mój ostatnio ukochany dodatek, czyli czapka z daszkiem, którą najchętniej nosiłabym zawsze i do wszystkiego (jakoś tak jest, że pasuje do każdej mojej stylizacji), oraz buty Nike z którymi się nie rozstaję. Ostatnio najmodniejszym elementem biżuterii/dodatków jest wylansowana przez Kim Kardashian i Gigi Hadid ‘aksamitka’ na szyi bądź w oryginalnej nazwie ‘choker collar’, i właśnie wykorzystałam ją/go w swojej stylizacji. No i mam też dużą torbę, ale traktuję ją raczej nie jako element stylizacji tylko dodatek czysto praktyczny. Jak to dziewczyna, noszę w niej pół świata. Minimalistycznie, klasycznie, wygodnie, trochę sportowo –czyli tak jak lubię. Mam nadzieję, że dzień wam dobrze minął, do następnego wkrótce.   / I










































shirt-h&m
pants-h&m
sneakers-nike
bag-mango
choker-zara


tekst: Ilona
zdjęcia: Karolina





















19 komentarzy:

  1. Zgodzę się, każdy z nas ma pewnie takie rzeczy, które nigdy się nie znudzą i będą zawsze :) świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :) taka klimatyczna!
    pozdrawiam!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa stylizacja! Ja nie mam nic przeciwko temu kolorowi i całkiem go lubię.
    Pozdrawiam :)
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja bardzo ładna :) ja już obserwuję - czekam na rewanż :*
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I love this outfit <3
    Xoxo
    www.gattavaidosa.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest cudowna, czarny zawsze pasuje do wszystkiego.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja ,uwielbiam czerń
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja
    Pięknie w niej wyglądasz
    Czapka z daszkiem :* uwielbiam je
    Cudne zdjęcia po prostu śliczne <3
    Pozdrawiam
    oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja, bardzo ładnie wyglądasz. Czapka mi się spodobała :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę, jestem zachwycona tą stylizacją, naprawdę ;o
    Co jak co, ale czarny to taki kolor, który zawsze jest będzie modny. Osobiście też go lubię, jednak moje serce podbił pastelowy róż.
    Pozdrawiam :*
    http://photo-claudine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo profesjonalnie zrobiony post :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię czerń, a na Tobie prezentuje się świetnie. Ładnie Ci w tej czapce z daszkiem, a i sukienka całkiem ciekawa. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna ta stylizacja, ja często chodzę w czarnych ubraniach ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia!
    Przejrzałam całego bloga i bardzo mi się spodobał!
    Zapraszam do siebie! Bardzo proszę również o pomoc w kliknięciu w kilka linków!
    http://thevogueboxx.blogspot.com/2016/06/140616-bang-good.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the black outfits!! <3 Fantastic post dear
    xx
    http://rockmyboots.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. beautiful total black look!

    blog: www.fashi0n-m0de.blogspot.it
    youtube: https://www.youtube.com/channel/UCq_Aya-v4acfRK4qUYgi6vA

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam całe czarne outfity! Sama czuję się w czerni najlepiej. Ładne zdjęcia :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna ta sukienka! Też uwielbiam kolor czarny, gdyż pasuje do wszystkiego. Moim ostatnim uzależnieniem jest również czapka z daszkiem :)
    Pozdrawiam,
    http://lavvenderlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja uwielbiam czerń tak bardzo, że kiedy przychodzi lato jest mi smutno, że musimy się rozstać. Mimo to, zawsze chodzę w czarnych converse'ach :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń