czwartek, 15 września 2016



Od 8 do 15 września trwa najważniejsze wydarzenie modowe, czyli Tydzień Mody w Nowym Jorku. Jest to moment, gdy projektanci prezentują swoje kolekcje na wiosnę/lato przyszłego roku. Każdy fashion lover marzy o tym aby kiedyś znaleźć się na Fashion Weeku, szczególnie w NY z tego względu, że ten Fashion Week wiedzie prym pozostałym i to on pierwszy przedstawia trendy na następny sezon.
Jednak poza tym, że jest to okazja do zobaczenia kolekcji na przyszły sezon, w tym czasie robione jest najwięcej zdjęć stylizacji street fashion i są one zdecydowanie najciekawsze i przedstawiają różne połącznia trendów i stylów. Dla mnie co roku od obejrzenia zdjęć i relacji z pokazów ważniejsze jest dokładne przejrzenie zdjęć mody ulicznej i zapisywanie ich na komputerze. Osobiście uważam, że jest to większe źródło inspiracji, a także wyznacznik trendów. Obecnie w modzie jednym z głównych wyznaczników trendów są właśnie fashionistki i trendsetterki oraz to w czym ubrane wyjdą na ulicę. Tym razem na ulicach królowały lata '80 i '90, dżins, czarne total looki, oversizowe t-shirty i bluzy połączone z krótką spódnicą lub poszarpanymi dżinsami oraz dodatki w postaci naszyjników typu choker, torebek z ciekawym designem (najczęściej małych) i obowiązkowych okularów.
I tak jak zdjęć z pokazów jeszcze nie obejrzałam żadnych, tak street style obczaiłam już na wszystkich stronach i portalach modowych i oczywiście rzetelnie zapisywałam w pamięci laptopa, żeby się z wami nimi podzielić. Wybrałam te zdjęcia, które najbardziej mi się spodobały. Mam nadzieję, że może i was zainspirują, (od razu mówię na wstępie, że jest ich całkiem sporo!)
 Miłego przeglądania  /I













                              
                           
                       

                             HISTORY OF STREET STYLE                     STREET STYLE X STREET FASHION



18 komentarzy:

  1. Podoba mi się ! Wole oglądać street fashion niż zdjęcia z wybiegów :D
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Końcówka zdjęć mi się podoba ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre naprawdę świetnie wygladają <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :) poznaję niektóre osoby, bo znam je z
    instagrama :D uwielbiam street fashion :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega!
    Niektóre stylizacje kojarzą mi się z latami 70

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten styl!
    http://emilkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie tygodnie mody! Naprawdę można sie zainspirować i zobaczyć coś nowego :D

    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam oglądać zdjęcia z FW! Teraz czekam na fashio week w Londynie ♥ Nawet maff sie pojawiła! :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne!<3 http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym kiedyś widzieć to na żywo:D
    Bardzo fajny post.
    Obserwuje i zapraszam do mnie
    http://princzipesso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Maff *.* Podoba mi sie ta moda, fajne stylizacje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za obserwację, również obserwuję ;)

      Usuń
  12. Świetny pomysł na bloga ! Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń