sobota, 3 września 2016

































                                                                 t-shirt - mohito
                                                               leggins - reserved
                                                                 bralet -  godsaveqeens (klik)
                                                          sunglasses - zara
                                                                      bag- riccaldi
                                                             sneakers - nike AF1

                                                           



I znowu, skończyły się kolejne wakacje. Czas ten upłynął (mi przynajmniej) tak szybko, że naprawdę jest to przerażające. Z końcem wakacji wracamy do rzeczywistości. Ten smutnej -czyli szkoły. Niektórzy do tej samej co rok temu, już dobrze znanej, a inni zaczynają nową szkołę. Mają świeży start. I ja się zaliczam do tej drugiej grupy. Idę do liceum, a właściwie to już w tym liceum jestem od dwóch dni. I nie pamiętam, kiedy ostatnio byłam tak smutna i zdołowana jak właśnie po tych dwóch dniach w nowej szkoły. Ale taki był mój wybór, zresztą nie chcę już na starcie zakładać, że następne 3 lata będą beznadziejne, bo może to tylko pierwsze wrażenie. Czas pokaże.

Dla mnie jednak początek września nie kojarzy się tylko ze szkołą, zrywaniem z rana, ponurymi porankami.W pewnym sensie zawsze latem nie mogę się doczekać września. Czemu? Z dwóch powodów. Po pierwsze, zaczyna się nowy sezon w modzie. Pokazy F/W, nowe kampanie odzieżowe, na witrynach sieciówek są nowe kolekcja, które są miłą odmianą po tym natłoku szortów, krótkich bluzek i strojów kąpielowych. I...od września do listopada trwa Fashion Week, który jest najważniejszym wydarzeniem w roku dla każdego pasjonata mody (i nie tylko tych, którzy będą tam obecni). Poza tym uwielbiam moment, gdy wieczorem wymyślam sobie stylizację, w którą się ubiorę na drugi dzień do szkoły.  Natomiast drugi powód to fakt, że idzie jesień, czyli moja ulubiona pora roku. Już niedługo parki będą wyglądały jak ze zdjęć z Tumblr, popołudnia będzie się spędzało w kawiarniach lub kinach, a wieczory w domu czytając książkę, z zapalonymi świeczkami w tle, kubkiem gorącej herbaty i w najcieplejszych ubraniach.
Ta wizja pociesza mnie, gdy myślę o tym, że w poniedziałek trzeba wstać i iść do szkoły.
Ale wrzesień to nie musi być tylko początek nowego roku szkolnego. To może być początek również wielu innych rzeczy. Chcielibyście zmienić coś w swoim życiu? Zacząć coś robić? Teraz macie na to idealny moment.
 Co chcę wam przez to powiedzieć? Żeby się nie łamać, nie tracić optymizmu, i nie budzić się już z rana z założeniem, że'właściwie nie muszę nic robić, bo ten dzień i tak będzie beznadziejny'. Na pewno, każdego z nas będą dopadały 'dołki', i czasem będzie taki dzień, że założymy na siebie byle co, wyjdziemy z domu, nie zrobimy nic produktywnego, albo nawet w domu zostaniemy i będziemy cały dzień jeść i oglądać seriale. I pozwólmy sobie wtedy na to, bo nie zawsze musimy być idealni.



Outfit, który widzicie na zdjęciach to ten, który miałam na sobie pierwszego dnia szkoły. Wybrałam to co najbardziej lubię i w czym się najlepiej czuję. Minimalizm i luz. Czarne legginsy ze skaju, szarą koszulkę oversize, która wygląda super połączona z czarnym bralettem ze względu na dekolt w V. Do tego duża torba a'la Celine, srebrne okulary lustrzanki, i moje nowe sneakersy Nike Air Force1, na które się czaiłam dłuższy czas i już wiem, że będą nieodłącznym elementem wielu stylizacji.
To tyle na dzisiaj, ja wam życzę udanego roku szkolnego, nie łamcie się- będzie dobrze!;)
 Do następnego /I




tekst -Ilona
zdjęcia -Karolina






14 komentarzy:

  1. Ja mam jeszcze miesiąc wakacji i się bardzo z tego cieszę, bo jakoś nie szczególnie mi śpieszno do jesieni. W porównaniu do Ciebie, nie przepadam za tą porą roku :( stylizacja super. lubię takie proste połączenia :)
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze miesiąc wolności ;) ładna stylówka ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też wakacje minęły bardzo szybko :/ Ja w porównaniu do Ciebie nie lubię jesieni ;D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny i inspiracyjny outfit do szkoły. !!!

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny outfit do szkoły
    Mi wakacje także minęły bardzo szybko, ale nie nastawiaj się źle tylko pozytywnie do tego. Pięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wakacje mijają mi bardzo szybko, a jeszcze miesiąc przede mną :) Wspaniale wyglądasz! Masz fantastyczny gust i świetnie się ubierasz :) Naprawdę bardzo mi się podoba! Piękne słowa napisałaś pod koniec :) Ja zawsze staram się zacząć dzień od uśmiechu :)

    Zapraszam do mnie na nowy post: https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jesień lubię baardzo :) mam jeszcze miesiąc wolnego a potem praca mnie czeka ;) stylizacja super, bardzo wygodna i fajnie sie prezentuje ;)

    kochana obserwuje ;)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, megaa torebka!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz <3
    = obserwuje   tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com jesli mój blog ci się spodoba zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja do szkoły.

    http://psychologpopracy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku takie stylizacje lubię najbardziej, nic wymyślonego a zawsze wygląda super ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM << zaobserwuj jeśli Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. The post is so great! Thanks for sharing:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna stylizacja ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz, odpowiadam na obserwację xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń