piątek, 8 lipca 2016

So casual







Wakacje trwają w najlepsze, a ja całkowicie oddaję się temu co lubię najbardziej –nic nie robieniu. Wiem, wiem –nie robię nic produktywnego, marnuję czas, mogłabym zająć się czymś istotnym, czymś na co przez pozostałe dziesięć miesięcy nie mam czasu.. Ale każdy spędza wakacje tak jak chce, nie wiem co będę robić za tydzień, miesiąc czy pod ich koniec (nie no to akurat wiem- będzie płacz i lament, że się już kończąJ)

Także mój obecny plan dnia składa się z: nadrabiania zaległości książkowo- filmowych, ćwiczenia, przeglądania internetu, regularnych pięciu posiłków i odpowiedniej ilości snu. Ambitnie nie jest, ale póki co chcę się nacieszyć tym, że mam te dni całkowicie WOLNE.
Jak powiedział John Lennon „ Jeśli marnowanie czasu daje ci radość, to nie jest to czas zmarnowany”. A ja tylko dodam –Amen. 












Stylizacja, która dziś wybrałam to tak naprawdę zestawienie tego co najbardziej lubię teraz nosić. Leginsy z cienkiej skai, krótki szary top z uwielbianego przeze mnie prążkowanego materiału oraz luźna koszula w kratkę- która wygląda zarówno dobrze założona na wierzch i rozpięta jak i widać na zdjęciach przewiązana w talii. Dodatki to tylko sneakersy Nike oraz skórzany rzemyk, który robi za ‘choker’ na szyi.
Napiszcie czy stylizacja wam się podoba, i jak wy spędzacie swoje wakacje?   /I






























top-h&m
leggins-reserved
shirt-new yorket
sneakers-nike








wyprzedaż szafy - KLIK



12 komentarzy:

  1. świetna luźna stylizacja :)
    ja uwielbiam takie :) i jak na razie opróćz pracy tez nic aktywnego nie robie :(

    pozdrawiam :*

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Leginsy i koszula :D Dwie rzeczy, które uwielbiam ! :) Bardzo fajna stylizacja ! :D



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja:)
    Pozdrawiam
    http://caro-say-hello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa stylizacja :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja uważam, że takie nicnierobienie, czyli czytanie książek, oglądanie filmów i spędzaniu czasu na relaksie, to też jest robienie :) Ja tak samo jak Ty, lubię w wolnych chwilach nicnierobić i wyciszać swój organizm przy np. dobrej pozytywnej książce :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę możliwosci wyspania się :)
    Hardkorowo normalna

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jest świetna! A co do wakacji to ja swoje już konczę bo od poniedziałku czas iść do pracy :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam! Prowadzę bloga fanowskiego o aktorce Natalii Oreiro, którą możesz znać z telenoweli "Zbuntowany Anioł". Jeśli chcesz wiedzieć co się u niej dzieje, to zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :)

    Poza tym robię szablony na blogi, więc jeśli chcesz mieć swój własny niepowtarzalny szablon, jakiego nie ma nikt na blogspot po prostu napisz do mnie :)

    Ps. Może dodamy się do obs? :)
    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń