piątek, 15 lipca 2016

Top5: hity lata
























Body to zdecydowanie jeden z najbardziej chcrakterystycznych elementów stylu lat '90, na punkcie których obecnie jest szał. Sieciówki oferują bardzo duży wybór tzw. bodysuit. Najbardziej 'hot' to te z wiązaniem, z głębokim dekoltem na plecach i z półgolfem. Body super wygląda w połączeniu z spodniami z wysokim stanem, dżinsowymi lub poszarpanymi szortami.
Jeszcze do niedawna kojarzyło się z zamierzchłymi czasami dzieciństwa, obecnie mam dwa w swojej szafie, i na tym jeszcze nie kończę :). 














Idealna na letni wieczór, zarzucona na sukienkę w stylu boho, body lub do szortów i koronkowego topu. Najmodniejsze to te o kroju oversize, z postrzępionymi rękawami i u dołu, i z przetarciami lub naszywkami. Must have nie tylko letni, ale całoroczny.




















To kolejny hot 'hit'inspirowany latami 90. Obecnie jest modny w każdym wydaniu. Pasuje dosłownie do wszystkiego, zatem jest idealnym dopełnieniem letnich stylizacji.
 Kolejny plus to to, że można go samemu zrobić metodą DIY np: z kawałka tasiemki, skórzanego lub zamszowego rzemyka, aksamitki itd. 


















Motyw wiązań od kilku sezonów przewija się u francuskiego domu mody Balmain słynącego z ekstrawaganckich i kobiecych projektów. Oczywiście sieciówki szybko podłapały ten trend i szybko wprowadziły go do sprzedaży. Obecnie można kupić bluzki, sukienki, swetry, body i koszule w wiązaniem na dekolcie. Podkręca każdą, nawet najprostszą stylizację.














Już od dłuższego czasu bielizna należy do części ubioru i nierzadko zdarza się, że to właśnie ona jest najważniejszym elementem stylizacji. Zwłaszcza lato jest idealnym okresem, gdy możemy pozwolić sobie na podrasowanie nią ubioru nie będąc przy tym wulgarnym.
Obecnie najmodniejsze są biustonosze zrobione w całości z koronki i często z ozdobymi tasiemkami. 
Idealnie pasują do zwiewnych koszul, bluzek, topów z siatki lub z transparentnych tkanin. 


















Zapraszam na wyprzedaż szafy na allegro--->  klik






9 komentarzy:

  1. Koronkowe biustonosze są genialne!
    Zapraszam do mnie (odpowiadam na obserwację):
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Zapraszam do mnie: http://wika5466.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dżinsowe kurtki są po prostu śliczne i chętnie chodziłabym w takiej, ale kurczę, na takich bardziej masywniejszych osobach, średnio już wyglądają. Koronkowe biustonosze wyglądają tak uroczo! Wam również miłego tygodnia. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  4. Chokery są genialne♥ Są już na mojej liście zakupów ;)

    obserwuję :D
    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Body są mega :D
    Zapraszamy
    http://dzxoker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio poluję na jakieś fajne body lecz nic fajnego jeszcze nie znalazłam ale szukam :)
    Biustonosze genialne ♥
    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mierzyłam ostatnio całkiem fajne body, ale jak zobaczyłam cenę to zrezygnowałam. Mimo to, nadal poluję, bo myślę, że są genialne! Poza tym nie mam w szafie tylko koronkowego braletu (nie wiem czy dobrze odmieniłam), ale jakoś mnie nie ciągnie - mój brzuszek się do tego nie nadaje haha

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam prawie wszystko z tej listy. Moim zdaniem największym hitem są te chokery, wyglądają bardzo oryginalnie.

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeansowa kurtka to zdecydowanie mój must have od niedawna! Są piękne, nie wiem czemu kiedyś nie podobały mi się te kurtki, haha :D ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń