piątek, 22 lipca 2016




 







Lato w pełni, i chociaż (o dziwo) nigdy nie byłam wielką fanką tej pory roku (no dobra, z wyjątkiem wakacji) to (o dziwo x2) teraz naprawdę ją lubię. Zwykle w upał +30 łapał mnie leń i swoją nieproduktywność tłumaczyłam właśnie tym. Nie mówię, że w tej kwestii się wiele zmieniło, bo dalej czasem nie chce mi się nic, ale już przynajmniej cieszę się słońcem, upałem, idealnie niebieskim niebem bez jednej chmurki. Smutne jest jedynie to że potrzebowałam na to, tak dużo
czasu. Ale lepiej późno, niż wcale.

Stylizację z dzisiejszych zdjęć wymyśliłam bardzo na szybko. Tak naprawdę zaraz po obudzenie, czyli około godz. 6.30 a zdjecia zrobiłyśmy po 9. Cieszę się, że zdecydowałąm się na nią tak na szybko, bo w przeciwnym razie zapewne byłaby hm...no powiedzmy, że składalaby się zapewne w 90% z czerni.
 Sama się nie mogę na te zdjęcia napatrzeć, bo w porównaniu do tych z poprzednich postów, po prostu eksploduje paletą kolorów. Zatem jest to niebywały sukces, i chyba nie muszę zaznaczać, że było to niemałym 'przełamaniem się' z mojej strony. Zdecydowałam się na body z H&M w prze-pięk-nym kolorze brudnego różu z wycięciem na plecach, jasne dżinsowe ogrodniczki i czarno białą koszulę w kratkę. Do tego slip-ony z wężowym wzorem oraz nie mogłam się oczywiście powstrzymać, żeby nie wziąść mojego must have czyli czapki z daszkiem. Mam nadzieję, że stylizacja i zdjęcia wam się podobają, dajcie znać w komentarzach i do następnego /I






























                          body-h&m/shorts-new look/shirt-reserved/slip ons-renee.pl/hat-adidas











15 komentarzy:

  1. 4 zdjęcie mega^^
    ogrodniczki świetne ;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest świetna! Bardzo ładne zdjęcia! W szczególności pierwsze zdjęcie przykuło mój wzrok ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Pięknie wyglądasz w tej stylizacji <3

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne zdjęcia. Świetne wyglądasz. Fajnie Cię widzieć w innych kolorach niż czerń :) Dobrze ze się przełamałas. Zapraszam do mnie
    girlchat27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnie zdjecie wymiata! bardzo podoba mi sie twoj tatuaz <3 boski ;3

    obserwuje i mam nadzieje na uczciwy rewanz ;3

    za wszystko się odwdzięczam ( odpowiadam na obs) JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Fajne ogrodniczki!
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam zawsze lubiłam wakacje i staram się nie narzekać za bardzo kiedy wychodząc na słońce czuje, że się topie :P
    Fajna stylizacja :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! I love your style so much! Your Adidas cap and Jumpsuit is best for you ^^
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zestawienie :)
    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/co-ciekawego-w-shein-romwe-przeglad.html#more

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tam, czerń jest bardzo okej i wbrew pozorom czarny ubiór potrafi być ciekawy. Ale ten też wygląda bardzo ładnie i sprawia wrażenie lekkiego. Ale ja bym chyba nie mogła nosić body z takim wycięciem z tyłu, za bardzo przejmowałabym się tym że mi stanik widać :'D U innych mi to nie przeszkadza, ale u mnie samej...

    W ogóle to zapraszam, jeśli masz chwilę - Not even a cool kid

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ogrodniczki! :) Też jestem ich wielką fanką
    Zapraszam do komentowania i obserwowania
    jagglam.blogspot.com
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz! Bardzo mi się podobają te ogrodniczki :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Body mają świetny kolor! Ogrodniczki są super ^^ mam taką samą czapkę :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń