wtorek, 28 lipca 2015

ghost town










Na termometrze dzień w dzień ponad 30 stopni, a ja zdecydowanie odmawiam wyjścia z domu. Im słońce mocniej grzeje i pobudza ludzi do życia, tym bardziej ja tęsknię do ukochanych jesiennych wieczorów kiedy siadało się z kubkiem gorącej herbaty a zza okna ledwo było cokolwiek widać przez gęsty deszcz uderzający o nie.. Ale wakacje trwają w najlepsze i póki co upał nie ma w planach ustąpić. Trudno. Niech będzie i tak. Mogę jednak spokojnie stwierdzić, że chyba jestem z jedną z niewielu osób, które podczas gorących, słonecznych dni wybierają siedzenie w domu (i nic nie robienie albo robienie rzeczy, które nie wymagają większego wysiłku fizycznego-hehe)podczas, gdy wszyscy inni siedzą nad wodą, jeżdżą na rajdy, organizują ogniska itd. itd. Hmmm...to mi przypomina jakim leniwym introwertykiem jestem. Trudno X2. Przeżyję i to.

       Zdjęcia do dzisiejszego posta stwierdziłyśmy, że zrobimy z rana (tj. o 9.00) mając nadzieję, że w ten sposób unikniemy tego co i tak było nieuniknione. Przeliczyłyśmy chyba jednak nasz spryt- grzało w cholere. I teraz tak samo mimo, że jest po 22 i mam otwarte wszystkie okna i chłodzę się 3 kubkiem mrożonej herbaty to nic daje.. Zaczynam też podejrzewać, że ten upał chyba odebrał mi umiejętność sensownego 'sklecenia' zdania. Szczerze mówiąc nie wiem sama co już napisałam. Nie pogrążając się może bardziej niż już to zrobiłam skończę swój monolog i zostawię was z niedopowiedzeniami. 
      Moja jedyna rada dla was (i siebie) -nie dajcie się tym upałom (znając moje zmienne nastawienie i wielu ludzi niedługo za nimi zatęsknimy). 
            Miłego przeglądania zdjęć i do kolejnego posta;)  /I&K














































skirt-h&m/ blouse-new yorker/ sneakers-house/bag-house/sunglass-mohito





jeans-cubus/t-shirt-primark/shirt-moodo /shoes-stradivarius

12 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia ;)

    pozdrawiam izzy-bblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne outfity!
    Super sesja! xx

    Zapraszam na bloga♥
    thisismydream-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i stylizacje :D
    Obserwujemy?
    https://paamietnik-kingi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby dwie stylizacje bardzo mi się podobają :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej ale śliczne stylizacje!
    Obserwuję, liczę na rewanż zapraszam do siebie dopiero zaczynam
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu, przepiękne stylizacje i zdjęcia!

    gorąco pozdrawiam,
    http://acia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny klimat zdjęć :) Widzę, że obojętne miny jak przystoi na prawdziwe modelki.
    Bardzo podoba mi się tam biało-czarna bluzka!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do nas:
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne outfity! bardzo lubie wasz styl ubierania sie;)
    post jak zawsze super:D pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne stylizacje, macie super styl:)

    Poklikasz?:) Bardzo proszę, to dla mnie ważne:*
    Zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. temperatures over 30 almost make me want to stay at home too, but I love summer so much I have to get out.

    You have a great sense of style, I really like all of these outfits.

    http://modaodaradosti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię gdy są upały. Przynajmniej czuć, że jest lato. :) Ładne stylizacje. ;]

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne stylizacje
    Co powiesz na obserwację za obserwację? :)
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń