czwartek, 30 lipca 2015

infinity




                    
   






Siedzę już dobrych z 10 minut i wgapiam się to w ekran to w klawiaturę i nie mam pojęcia co napisać. Pustka. Nie potrafię wymyślić czegoś 'na zawołanie', mój mózg tak nie działa. Czekam teraz z nadzieją, że samo nagle coś mi 'wyskoczy' na ekranie. To chyba jeden z takich dni gdy ( o dziwo!) nie mam wiele do powiedzenia. A to, że jest grubo po północy najwidoczniej nie pomaga mi w logicznym myśleniu. Jedyne co mi przychodzi do głowy to pisanie o przedstawionym na załączonych obrazkach looku..Taaak moda to zdecydowanie temat, którego moje 'wypalenie' umysłowe nie dotyka. Ale swoją drogą co tu dużo mówić, mam na sobie kilka czarnych ubrań (ogólnie jestem jedną wielką czarną plamą), a jedynie włosy są ustępstwem od tego total blacku..a nie! Jeszcze rękawy od bluzy są srebrne (to już jakiś postęp). Nie będę sie rozważała na temat tkanin, materiałów, kroju itd. bo wydaje mi się, że szczerze mówiąc mało kogo to obchodzi. (jeszcze tu jesteście?) Jest luźno, minimalistycznie, z jakimś ciekawym 'akcentem' -czyli tak jak lubię. Plus buty(!) w których się zakochałam! Nie jestem jakąś wielką 'butoholiczką' swoją drogą i rzadko miewam miłość od pierwszego wejrzenia, ale te zdecydowanie skradły moje serce. Nie są może tak wygodne jakbym sobie wymarzyła (więc jednak miana ukochanych butów nie otrzymają ale coż...), ale na pewno są oryginalne, efektowne, ciekawe i bardzo w moim stylu. Zdaję sobie sprawę, że znajdą się i przeciwnicy i zwolennicy (jak we wszystkim) owego modelu ( i wielu innych w podobnej estetyce). Tak więc dla 'dobrego' efektu mogę się poświęcić i na razie trochę pocierpieć.
Dobra, kończę moje 'przemyślenia' bardzo ambitne swoją drogę (ani trochę). Czytając teraz od początku ten tekst mogę z pewnością i pełną odpowiedzialnością stwierdzić jedno -zdecydowanie muszę być bardzo zmęczona. 
Zatem dobrej nocy wszystkim i do kolejnego posta już w poniedziałek!:)   /I&K






















  































jeans-bershka/crop top-cropp/vest-h&m/shoes-deezee.pl



leggins-primark/t-shirt-h&m/bomber jacket-new yorker/sandals-zara/bagpack-primark

17 komentarzy:

  1. Mi również sandałki bardzo się podobają!
    http://colorful-tiger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny ten szary plecak !!!

    http://stokrotnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czasami kompletnie nie wiem. co napisać. Świetna stylizacja! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne outfity... sandałki są świetne :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawy! Czarne sandały są cudne :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie wazniejsza jest wygoda niz efekt i wyglad :) Za duzo mialam problemow ze stopami i z moimi palcami u stop zeby nosic jakies niewygodne buty a potem plakac xd

    Versjada ♡KILK♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się stylizacje. Ostatnio dałam sobie szlaban na kupowanie czarnych i szarych ciuchów, bo moja szafa jest w czarno- siwo-białych kolorach hah Jak na razie się udaje :)

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy zobaczyłam nazwę Twojego bloga od razu skojarzyłam sobie ją z tańcem - moja grupa taneczna nazywa się Division Kids III
    xD
    U mnie n/n
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha, spokojnie :) Każdy czasem nie wie co napisać :) Stylizacje są super :) Najbardziej spodobały mi sie te buty "niby sandały" :3
    Claude
    Zapraszam i pozdrawiam:
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Taką pustkę w głowie każdy czasem ma
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne stylóweczki, ja też tak zawsze mam. siedzę i nie wiem co napisać :)
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne zdjecia, swietne stylizacje jak zawsze:) uwielbiam czytac waszego bloga:D
    pozdrawiam serdecznie i czekam na nowe posty

    OdpowiedzUsuń
  14. ta bluza z tymi srebrnymi rękawkami jest super :) może obserwacja? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Boskie zdjęcia *.*
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia, jak i stylizacja :*
    Oryginalność jest teraz w cenie, więc naprawdę dobrze to wyszło :)
    Pozdrawiam i zapraszam znów do siebie :)
    http://suuzuumeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń