poniedziałek, 20 lipca 2015

must have: summer 2015



Kimono



Zdecydowanie moje ‘odkrycie roku’. Na chwilę obecną-jedna z moich ulubionych części garderoby i największy must have tego lata! Najbardziej lubię te w stylu boho, koronkowe, dziergane i z frędzlami. U siebie w szafie mam na razie czarne i białe ale zamierzam niedługo zwiększyć  swoją ‘kolekcje’ o kolejne (tym razem we wzory).
Nosze je najchętniej do szortów, jednolitych bluzek i botków w stylu boho. 









 

Podarte dżinsy




Czyli moje ukochane długie spodnie. Tzw. Ripped jeans –z rozcięciami na kolanach.
I tak jak latem dość rzadko chodzę w długich spodniach dla tych (czarnych) często robię wyjątki. Najlepiej wyglądają w wersji total black ze sportowymi butami, a dżinsowe w denimowym total looku np. z koszulą.
 









Crop top




Nie jestem wielką fanką odsłaniania ciała. Jednak latem(gdy upał sprawia,że nie myślimy racjonalnie) stawiam na krótkie bluzki, odsłaniające lekko brzuch. I tak każdego lata do mojej ‘croptopowej’ kolekcji trafia(minimum)kilka nowych. Tego lata najchętniej wybieram basicowe,o prostym kroju i łącze je z dżinsowymi szortami i luźną koszulą lub kimonem.Albo w wersji bardziej eleganckiej do spódnicy o linii A.







Ogrodniczki

 

Kiedyś kojarzone z największym obciachem przywodziły na myśl ubrania robotników, teraz wracają i to w najlepszym stylu. Będąc ostatnio na zakupach zauważyłam, że w wielu sieciówkach jest ich naprawdę duży wybór. Moje są z jasnego jeansu z krótkimi nogawkami. Najlepiej wyglądają na sportowo albo typowo w stylu boho. (Lubię je łączyć z crop topami, bo wtedy fajnie wyeksponowany jest brzuch po bokach- nienachalny ale wciąż odkryty).







Sports bra




Odkąd zaczęłam ćwiczyć moja kolekcja sportowych biustonoszy się znacznie powiększyła. Noszę je nie tylko na siłownię czy do ćwiczeń, ale również na co dzień w swoich stylizacjach. Wtedy ogrywają rolę sportowych topów. Najfajniej wyglądają pod transparentnymi bluzkami i gdy widać ramiączka.








Sukienki i spódnice maxi

 

Jeszcze rok temu w życiu bym siebie w nich nie widziała. Teraz jednak jest to zdecydowanie jeden z moich ulubionych must have. Idealnie się sprawdzają gdy nie wiem w co się ubrać. Najbardziej podobają mi się stylizowane w stylu rockowym z czarnymi botkami i skórzaną kurtką lub kamizelką ramoneską. Natomiast do czarnej spódnicy zakładam biały, koronkowy crop top i okulary lenonki .




  

Okulary



Okulary to dla mnie nie letni must have ale całoroczny. Nieważne czy jest zimno, czy świeci słońce, czy pada deszcz okulary mam zawsze przy sobie. Moje ulubione-nieśmiertelne ray bany wayfarer (model całoroczny) oraz idealne na lato lenonki z ciemnymi szkłami. Marzą mi się na chwilę obecną okulary z wiosenno letniej (tegorocznej) kolekcji Diora w srebrnych oprawkach i ze srebrnymi szkłami (lecz to tylko marzenie i marzeniem pozostanie). 








Tunika 

 

Najmodniejsze to te w stylu boho. Z luźnymi, szerokimi rękawami i z koronkowymi lub transparentnymi wstawkami.  Można je nosić jako sukienkę do ciężkich butów lub gladiatorek (kolejny hit tego sezonu) lub jako bluzkę/koszulę do szortów wpuszczoną z przodu. Idealnie wpisuje się w bardzo modny festiwalowy look.Wystarczy dołożyć kamelowy kapelusz i torbę 'worek'.








Metaliczne tatuaże 



I na koniec zdecydowanie mój największy najukochańszy must have tego lata! Metaliczne złote i srebrne tatuaże. Pięknie wyglądają na opalonym ciele, zastępują biżuterię i podkręcają nawet najprostszy i najnudniejszy look oraz są zmywalne, więc nie musisz się bać, że przestaną ci się podobać –czego chcieć więcej? Ja swoje zamawiałam na allegro ale tatuaże są również dostępne w Biedronce, Rossmannie, Empiku. Świetnie prezentują się w stylizacjach festiwalowych jak i tych najbardziej basicowych:  t-shity+szorty. 
       
  /I&K












47 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog. Będę tu często wpadać. :) http://werooonikaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalny blog! (;
    Wbijam częściej!

    × by-tyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te tatuaże są naprawdę popularne. Widziałam je w Empiku, Biedronce, reserved. :)
    Coolcookkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie zrozumiem podartych jeansow :) no chyba ze sie same podra ze ściuchania, ale kupowac juz podarte - bez sensu :p
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog! :)
    Mamy prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki? Nasz Blog [Klik]
    Z góry dziękujemy :)

    Pozdrawiamy :*
    Nasz Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny must have!
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też się podoba kimono :), uwielbiam sports bra :), ciekawy post, pozdrawiam: http://damakierek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogrodniczki, podarte dzinsy, crop topy koooocham <3
    Swietny post, bardzo przyjemnie i z zainteresowaniem sie czyta :)

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świety must have!
    Podarte dżinsy oraz crop topy również należą do mojej listy wakacyjnych niezbędników ♥
    http://oliviejulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post!
    http://in-my-life-everything-is-possible.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie z dziurami, crop topy i mateliczne tatuaże to moje must have! <3
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham ogrodniczki <3
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Crop topy to jest to, reszta też jak najbardziej :D
    http://dominikamorys.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie rzeczy mi się podobają
    zapraszam
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Love your blog and love your style! And the collage is fantastic :-)
    - Hope you will check my blog out.

    Hugs www.blogbysine.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie te rzeczy sa tez moim ulubiencami tego lata:)
    obserwuje cb :)
    http://nataliahalina.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  18. Podarte jeansy wielbiłam od zawsze! Od niedawna pokochałam też sukienki maxi! Ale teraz wyjątkowo wpadły mi w oko kimona, tak jak mówisz, jest ich w koło pełno tego lata.

    Justlyjass - zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post! :) bardzo podoba mi się ta stylizacja :) jest śliczna! :) zapraszam również do mnie http://caroliv-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wpis :) Ja właśnie szukam idealnego kimona i ogrodniczek, ale to nie taka prosta sprawa ;)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja polecam kimona z h&m oraz z bershki jest tam teraz sporo ciekawych na promocjach;) pozdrawiam

      Usuń
  21. ogrodniczki , crop top ♥ :D
    świetny post.
    złote tatuaże to dla mnie teraz podstawa
    pozdrawiam :*

    szare-oczy-blondynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. super blog, bardzo łądnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    WISH LISTA

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialnie napisany post, czuć w nim miłość do mody :)
    Dla mnie okulary latem to zdecydowanie konieczność i mogłabym mieć z tysiąc par, a lenonki, way farery i aviatorki to zdecydowanie must have . Za crop topami, tatuażami i ogrodniczki też się rozglądałam, ale jak na razie nie znalazłam tych idealnych. Post jest serio super, ale byłoby jeszcze lepiej, gdybyś dodawała własne zdjęcia ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo:) dodaje rowniez zdjecia wlasnych stylizacji:) sa w poprzednich postach;)

      Usuń
  24. Uwielbiam takie inspiracje! *.*

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post ! Inspirująco ! :)
    Te tatuaże jak biżuteria są fantastyczne ! *-*

    http://adtadtadta.blogspot.com/
    obs=obs zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ogrodniczki są śliczne!

    mojapasj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne niezbędniki! Zdjęcia są mega inspirujące. :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  28. Super niezbędniki!
    Zapraszam do obserwowania,dopiero zaczynam : http://queenoflife5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. kimono to moja miłość tego lata :D
    Kliknęłabyś w linki w poście?
    Będę bardzo wdzięczna :*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post ;) Równiez ostatnio strasznie podobają mi się kimona ;)

    Mój blog~KLIK ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny post! właśnie takie lubię❤❤
    obserwuję❤
    www.normalpeoplesucks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Post i blog genialny! Jeden z lepszych blogowych! ♥

    sasy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Maja miłością są metaliczne tatuaże i kimona. :D
    Świetny post!

    carewww910.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Maja miłością są metaliczne tatuaże i kimona. :D
    Świetny post!

    carewww910.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowny blog ;)
    Zapraszam do oglądania i komentowania mojego bloga :
    http://poozytywna123.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  36. Ogrodniczki i tunikę to bym sobie kupiła, a większość np. podarte jeansy nie są w moim stylu ;)
    Fajny temat notki :)
    Pozdrawiam

    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Podarte dżinsy i metaliczne tatuaże są najlepsze!
    http://kaarolinablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawy post :)
    Poklikałabyś w linki ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/07/dresslinkcom.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Nice post !
    www.leblogdecharlice.com

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo fajny post:) swietne wyralyscie must have'y:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Super blog !
    Zapraszam http://beautyindropswater.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Och to post w moim stylu :) Akurat u mnie nie długo pojawi się notka o kimonach :)
    Zapraszam, może coś was zainspiruje :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń